CRM više nije samo za velike tvrtke!

U proteklih nekoliko godina marketing orijentiran prema proizvodu promjenio je fokus te se transformirao u marketing usmjeren prema kupcu. U današnje vrijeme možete imati najkvalitetniji proizvod ili uslugu ali ako ne ulažete u proaktivnu komunikaciju sa Vašim kupcem, ukupni rezultat može doći u pitanje.

Velike tvrtke počele su koristiti CRM aplikacije kako bi povećale kvalitetu proizvoda i usluga ulažući znatna sredstva kako bi prilagodile sustav vlastitim potrebama. Kod malih i srednje velikih tvrtki sa ograničenim IT sredstvima i podrškom, vrlo je teško opravdati dodatna ulaganja u CRM sustav. Jedan od razloga zbog kojih male i srednje velike tvrtke nisu koristile prednosti i mogućnostmi CRM aplikacija je što su one dizajnirane za velike tvrtke i poslovne procese u takvim tvrtkama.

Međutim, nedavna istraživanja su pokazala da male i srednje velike tvrke mogu imati korisiti od CRM sustava jer zadovoljsto kupaca smanjuje pritužbe na proizvod i povećava vjernost kupaca prema Vašem proizvodu ili usluzi. Kao rezultat kvalitetne komunikacije sa kupcem dolazi do smanjenja troškova vezanih uz reklamacije, pritužbe i ostale troškove generirane iz tih obaveza.

CRM aplikacije omogućavaju Vam da upoznate Vaše kupce i koristite to znanje kako bi bolje pozicionirali Vaš proizvod i usluge a sve u svrhu većeg zadovoljstva kupca. Implementacija CRM rješenja ne donosi samo povećanje u prihodima od prodaje već ujedno pomaže u donošenju poslovnih odluka na dnevnoj bazi.

Jedno od CRM rješenja koje svojim mogućnostima ne zaostaje za konkurencijom je vtiger crm. vtiger crm je besplatno (open source) rješenje koje malim i srednje velikim tvrtkama omogućuje kvalitetno praćenje prodaje i komunikaciju sa kupcima bez uobičajenih troškova koji su prisutni kod komercijalnih rješenja. Više o vtiger crm rješenju možete pročitati ovdje a ukoliko želite implementirati ovo besplatno CRM rješenje slobodno nas kontaktirajte i unaprijedite svoje poslovanje.

Povezane usluge
IT usluge – Podrška

U svakodnevnom poslu i kod savršenih IT sustava svako malo nešto zapne. Problemi mogu biti različite prirode i prioriteta. Dobar je osjećaj kada z[Više]

IT usluge – Training-The-Trainer

Današnji napredak informatičke tehnologije zahtjeva od informatičara unutar tvrtki stalnu edukaciju i širok spektar znanja. Kako bi mogli odgovori[Više]

IT usluge – Održavanje

Svakoj tvrtki koja se oslanja na informatičku tehnologiju u poslovanju potrebno je redovito IT održavanje. Redovito održavanje i unapređivanje IT[Više]

IT usluge – Savjetovanje

Svaka tvrtka, bez obzira kakav IT sustav ima i koliko je velik interni informatički odjel u tvrtki,  svakako treba IT usluge savjetovanja. Situacija[Više]

IT usluge – Sistem Integracija

Pojam IT usluge sistem integracije ukratko se može prevesti kao model “IT rješenja po mjeri”. Moderno poslovanje tvrtki nezamislivo j[Više]